Touto sérií z roku 1992 jsem, tak se na to dívám dnes, předběhl sám sebe. Udělal jsem hromádku různě upravovaných otisků, ale dál jsem to nedokázal rozvést. V obrazech jsem už předtím intuitivně směřoval k abstrakci, ale vrátil jsem se ještě jednou k expresivní poloze, a potom z ní dlouho hledal cestu.

 

1992, monotyp, papír A4, neprodejné.

(P-001)

detail

1992, kombinovaná technika, papír, A4, neprodejné.

(P-002)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-003)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-004)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-005)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-006)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-007)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-008)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-010)

detail

1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.

(P-009)

detail

1992, kombinovaná technika, papír 291 x 192 mm, neprodejné.

(P-011)

detail

Obálka „obrana“, uvnitř text

na psacím stroji:

Na hranici křehkosti stoupá do pádu

v nehybné strnulosti bílého chvění ...





15. 6. 1991, monotyp, psací stroj,

papír 295 x 208 mm, neprodejné.

(P-012)

detail

Světlo, obálka „obhajoby“,

uvnitř text na psacím stroji.

 

 

1992, tiskařská barva,

papír 295 x 212 mm, neprodejné.

(P-013)

 

 

Zpět na titulní stránku

detail