Touto sérií z roku 1992 jsem, tak se na to dívám dnes, předběhl sám sebe. Udělal jsem hromádku různě upravovaných otisků, ale dál jsem to nedokázal rozvést. V obrazech jsem už předtím intuitivně směřoval k abstrakci, ale vrátil jsem se ještě jednou k expresivní poloze, a potom z ní dlouho hledal cestu.
1992, monotyp, papír A4, neprodejné.
(P-001)
1992, kombinovaná technika, papír, A4, neprodejné.
(P-002)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-003)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-004)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-005)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-006)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-007)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-008)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-010)
1992, kombinovaná technika, papír A4, neprodejné.
(P-009)
1992, kombinovaná technika, papír 291 x 192 mm, neprodejné.
(P-011)
Obálka, uvnitř text
na psacím stroji:
Na hranici křehkosti stoupá do pádu
v nehybné strnulosti bílého chvění ...
15. 6. 1991, monotyp, psací stroj,
papír 295 x 208 mm, neprodejné.
(P-012)
Světlo, obálka „obhajoby“,
uvnitř text na psacím stroji.
1992, tiskařská barva,
papír 295 x 212 mm, neprodejné.
(P-013)